mitt parti

Jag vet inte om man får säga eller ens tycka så här, men jag är stolt över mitt parti!
Vi har haft några tuffa år i Uddevalla. Vissa saker har vi själva bidragit till, vissa saker tillskrivs oss utan att vi är inblandade. Men pressen och oron har speglats både utåt och inåt. Hela vårterminen kändes som en lång vandring i snöstorm. Men så kom sommaren!
När vi nu har samlats igen under hösten så är klimatet annorlunda. Vi har roligt och har bra politiska diskussioner igen. Vi hade möte i arbetarekommunens styrelse i onsdags och började diskutera en reklamskylt  och vad som skulle stå på den. Idéerna haglade verkligen och den som man annars tycker är lite mossig, han riktigt sprudlade av idéer! "Vi slår en strike för rättvisan", "vi finns på din bana", "Vi sätter spärr för moderaterna" detta var några bra förslag som fanns i rummet. Kan ni gissa var denna skylten skall sättas upp?
Trots att vi varit utsatta för en mycket hård press så reser vi oss nu. Vi har lärt oss av vad som varit och blivit starka idet. Jag är stolt över mitt parti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback