Budget i VGR

Äntligen!
Idag har vi haft presskonferens på majoritetens budget i Västra Götalandsregionen. Denhar vi jobbat med sedan jag började jobba som regionesekreterare i januari. Nu på slutet har naturligtvis arbetet intensifierats. Men det har varit många saker som vi har fått pyssla med och jag har fått lära mg saker varje dag. Till exempel att jobba med PageMaker - det hade inte jag en aning om tidigare. Jag har fått gå en kurs i PowerPoint som jag har haft god hjälp av nu när presentationsmaterialet skulle skapas.
Det känns verkligen som detta vikariat som jag har fram till sista september har gett mig möjligheten att få jobba med två saker som jag verkligen tycker om. Politik och datagrafik!

Men nu är budgeten släppt och faktabladen har skickats till tryck. Nu gäller det att ha koll på vad de andra partierna kommer lägga in i deras budgettexter. Men jag är stolt över vår budget. Den är verkligen genomarbetad, granskad och processad. Det är bra!

Kommentarer
Postat av: Ronny Olsson

Budgeten som är lagd kommer att innebära att Heljerödshemmet måste läggas ner eller en avd på (näl) För ni har väl gjort den upphandling av psykiatrin enl beställaremodellen?
Iaf jag är mycket besviken och förundrad hur man kan lägga ner en fungerande avd med det goda klimat som finns för dessa patienter.

2007-12-21 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback