egen hemsida

Hej!
Jag har i dagarna skaffat en hemsida! Det är jätteroligt!
Jag minns när jag gick på högstadiet och skulle välja vad jag skulle läsa på "Elevens val" de första åren hade jag träslöjd (var nog ganska duktig där) i nionde klass valde jag dock Turisttyska. Jag tänkte att lite språk är ju alltid bra att ha med sig!  Så idag kan jag i allafall säga "Ich habe keine clarinette"... det har jag haft stor användning av!  Men aldrig i livet att jag hade valt Datakunskap - det fanns inte i min sinnesvärld att det kunde vara roligt. Och nu närmare tjugo år senare så jobbar jag dagligen med datorer. Så kan det gå!
Nåväl besök gärna min hemsida där jag i fortsättningen kommer att sköta "bloggandet.
www.s-info.se/louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker faktiskt att jag känner igen dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback