nu....

.. har jag packat, städat, rensat, vattnat blommorna, varit och justerat protokoll. Nu är jag klar och redo för en vecka vid Adriatiska havet. Om en timma sitter jag i bussen som för oss söderut och jag behöver inte göra något, prestera något på jättelänge. Det var länge sedan jag kände ett så stort behov av att göra just ingenting.

Det kanske är bra att komma iväg ett tag för att fundera fritt om vad man vill göra med resten av livet. Jag har gjort så mycket, fått vara med om så många saker att jag undrar ifall det kanske nu är tid att inte göra något alls. Kanske bara flyta med?

Hur som helst. 23 grader är det där nere i Lignano. Det är kilometervis med sandstrand och tre goda böcker har jag med. Oavsett om jag kommer hem med nya svar på alla funderingar eller inte så kommer jag nog hem med lite nya söta fräknar på näsan i alla fall!


Kommentarer
Postat av: anna-lena heydar

Njut! Jag önskar dig en riktigt slapp och skön ledighet utan några måsten. Det är du värd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback