Vi är på väg genom Tyskland mot Italien. 2...

dsc00114 (MMS)

Vi är på väg genom Tyskland mot Italien. 21grader har vi utanför och solen skiner genom rutan. Historiska städer och platser passeras med hög fart på Autobahn. Nurnberg, Berlin och Munchen... Under min uppväxt var Berlin höljd i dimma. En enorm händelse när muren raserades. Vi är två busslass som är på väg till träningsläger. Jag med mina krämpor har inte klarat av annat än promenader på mycket länge. Jag hoppas att jag kanske kan röra mig lite mer. Men värken i kroppen har gjort mig stillasittandes och följden har gjort att jag blivit tjockare... Jävlar vad jag hatar det. Dessutom är min kropp begåvad med en naturlig siliconapparat! När jag går upp i vikt så växer brösten. När jag går ner så tar det inte på bysten.... Gissa vad det fått för resultat att jag pendlar i vikt? Men nu är vi på väg mot ledigheten. Vem bryr sig då om I-landsproblemen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback