Fotografering...


Är nu på väg till en fotografering. Om ingen ser det så ska jag föreställa en legend. Marilyn Monroe kommer aldrig glömmas bort. Det var något magiskt över hela hennes person. Inte som jag, en figur som glöms efter bara några dagar...

Jag blev tillfrågad av en vän som påstod att han var lik James Dean om jag kunde vara hans Marilyn under en fotografering. Eller snarare sade han:
-Jag skulle behöva en blond, storbystad, dum tjej som kunde ställa upp.
-Självklart ställer jag upp på det, svarade jag!

Så nu väntar jag med spänning ifall det blev några användbara bilder. Kanske är det dumt att larva sig med sådant här. Men jag har alltid känt vikten av att aldrig ta sig själv på för stort allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback