Kungsgatan i Stockholm. Ska snart vika av ...

dsc00203 (MMS)

Kungsgatan i Stockholm. Ska snart vika av till Sveavägen och högkvarteret. Har haft en fika med min extrabror Holmberg. Honom försöker jag träffa varje gång jag är i Stockholm. Men idag sade han att han fått nytt jobb i Skåne och ska flytta. Igen! Staffanstorp är ju ingen ort som jag besöker varje dag. Men min lilla vandring i Stockholms innerstad går längs Biblioteksgatan innan jag stänger in på Kungsgatan och vidare mot Sveavägen. Jag bodde här i Atlasdalen för 15 år sedan. Och jag skulle gärna vilja bo här igen. Det är långt borta nu men tack och knu för att jag fått chansen att vara här uppe på mycket under det senaste året. När Allsång på Skansen börjar sjunger jag alltid med i Stockholm i mitt hjärta... Och så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback