Sitter nu och väntar på flygplatsen i Wien...

dsc00140 (MMS)

Sitter nu och väntar på flygplatsen i Wien. Väntar på flyget till Sarajevo. Första gången jag var där var i januari 2006. Jag minns fortfarande känslan att få gå in för landning och se små snöflingor singla ner över staden som fortfarande bär spår från det brutala kriget några år tidigare. Sarajevo är en fantastiskt vacker stad! Nu tror jag att jag kommer mötas av 20 grader och gröna blad. Det har varit stressigt inför denna resan. In i det sista satt jag och förberedde mig inför alla presentationerna. Först i morse hann jag packa väskan vilket resulterade i att den blev ostrukturerad och för omfångsrik... Jag gillar att packa smart och resa lätt! Så blev det dock inte denna gången. Nu sitter vi med var sin vattenflaska, jag ,Carina och Yvonne och är nog alla lite spända inför alla möten bland socialdemokraterna i Ilidja. Ska vi kunna förmedla något till dem och vad ska vi få med oss hem till vår valrörelse? Alla funderingar gör att väntan i en öde flyghall blir oändligt lång. Tur att stolarna är snygga i alla fall.. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback