Detta är en hammare... Tydligen... ! När m...

dsc00491 (MMS)

Detta är en hammare... Tydligen... ! När man tänker på att slå sönder en ruta så ser i alla fall jag en slägga framför mig. Inte ett redskap som snarare ser ut som ett munstycke till en högstryckstvätt. Jag var en gång med på en filminspelning på konstfack. Där skulle de slå sönder en ruta. (Jag skulle spela hjältinna som blev räddad av hjälten... ) När hjälten slog med släggan första gången sade det bara Duns. Och först i 3 försöket gick den jävla rutan sönder. Nå väl.. Den filminspelningen slutade med att polisen kom och satte handfängsel på några som såg ut att tillhöra Militärligan.. Själv slapp jag den behandlingen. Behövde bara stå med händerna mot väggen medan polisen visiterade oss... Okej, det är historia nu. Men med den erfarenheten i bagaget så funderar jag helt klart över hur just denna lilla hammaren kan klara av att krossa en ruta på vår buss. Man kanske skulle testa... :-P


Kommentarer
Postat av: Anders

Ja du Louise, för att ge dig lite vishet och kunskap skall din mycket inteligente svåger tala om för dig att denna hamare, slår med lätthet sönder alla rutor i bussen. Detta för att alla rutor på sidan av en buss är härdade och hammaren har en liten vass spets på sig. Så rutorna blir till mycket små små bitar.

2011-05-03 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback