Sitter och fryser på en idrottsplats. Falu...

dsc00306 (MMS)

Sitter och fryser på en idrottsplats. Falun arrangerar årets friidrotts SM. Det har regnat hela dagen men nu har det klarnat upp. Men lågtrycket har inneburit att temperaturen sjunkit till 15 grader. Men det var så länge sedan jag var på en större tävling att det är riktigt roligt. Första gången jag följde med på en tävling var 1996 på sensommaren. Nykär som jag då var ville jag vara fin. Snygga stövlar, kort svart kjol och en orange tröja! Visst var jag snygg... Men jag har aldrig frusit så mycket i hela mitt liv!! Men idag är jag bättre klädd för att stå på en idrottsplats. Nu sitter jag och väntar på att Musse ska starta. Under helgen ska han tävla i 10 000 m, 5000 m och 3000 m hinder. Han är helt otrolig! Ska bli kul att se honom springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback