Handlingsprogrammet

Imorgon har vi årsmöte i Västsvenska repskapet. Ordförandeklubban ska lämnas över från Frank andersson i Göteborg till Britt-Marie Andrén Karlsson i Bohuslän. Fast Frank är ju nästan Bohusläning han mé.... Han e en rejäl gosse från Hällevadsholm...
Jag skall fylla två rockar i morgon. Dels är jag ombud från Uddevalla, dels är jag där i egenskap av regionsekreterare. Vi fem sekreterare ska anteckna alla förslag till förändringar som ombuden kommer fram till under grupparbetet kring Regionpolitiska handlingsprogrammet inför kommande mandatperiod.
Det ska bli spännande, naturligtvis hoppas vi att det inte blir för mycket förändringar eftersom vi jobbat med programmet under en längre tid. Men något kommer alltid!

På eftermiddagen i morgon med start klockan 16.00 börjar nästa äventyr. Då börjar kandidatutbildningen för de 14 första på regionvalsedeln och de 6 första på riksdagsvalsedeln. Då skall jag iklä mig rollen som kandidat. Det blir en häftig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback